NLP šola za starše
Podprite otroka pri učenju
Ko otroci vstopajo v aktivno učno obdobje, se staršem, ki želijo otroka pri tem podpreti, porajajo vprašanja:
-
Ali naj otrok sedi za mizo ali se uči lahko tudi na tleh, v postelji?
-
Naj si dela izpiske ali riše miselne vzorce? Učenje na glas ali podčrtovanje snovi?
-
Naj vztraja vsaj 45 minut pri miru ali dela odmore na 10 minut?
-
Naj ima med učenjem mir in tišino, glasbeno spremljavo ali pa celo s knjigo v roki postopa naokoli?
Žal enoznačnega odgovora ni. Vse metode so pravilne in vse napačne; odvisno od učnih potreb otroka.
Raziskave o delovanju uma na področju oblikovanja spomina prinašajo pomembne novosti tako na področju poučevanja v šoli kot učenja doma, ki naj bi jih danes poznali vsi starši in učitelji!
RAZPISAN TERMIN:
27.1.2021
Imate občutek, da so ocene otroka nerealne in pod njegovimi sposobnostmi kljub veliko vloženega časa?
Velikokrat je odgovor v neustreznem učenju! Spoznajte, UČNI TIP otroka in temu prilagodite vaše nasvete. Velikokrat izhajamo iz sebe in svojih izkušenj, a pozor! Kar je delovalo zame, ne deluje nujno tudi za otroka in neustrezen »tip učenja« lahko učenje še oteži, ne pa olajša.
Ob večanju števila otrok v razredu in z vstopom novih tehnologij je na mestu tudi vprašanje, v kakšni meri in na kak način prilagoditi načine poučevanja v RAZREDU, da otroci obsežno in zahtevno snov najlažje osvojijo in ponotranjijo.
Na delavnici boste STARŠI izvedeli:
-
Kakšne so (nevrološke) razlike med »učnimi tipi« in kako to vpliva na pomnjenje in aktivno učenje?
-
Kako prepoznati »učni tip« mojega otroka in kakšno je idealno učenje za posamezni učni tip?
-
Kakšen je moj »učni tip« in v kakšni meri sploh lahko pomagam svojemu otroku?
-
Potrebe »učnih tipov« v vsakodnevni komunikaciji in kako različnost potreb vpliva na odnose v družini.
Na delavnici boste UČITELJI:
-
izvedeli, kako z otrokom vzpostaviti dober stik, pripravljenost na sodelovanje in aktivno participacijo,
-
spoznali sisteme učenje, ki ustrezajo procesom, ki se odvijajo v možganih ter dobili konkretne ideje, kako strukturirati učno uro za enako vključevanje vseh tipov,
-
spoznali različne učne tipe in zakonitosti pomnjenja vsakega od njih in se jih naučili prepoznati v razredu,
-
dobili ideje, kako v učilnico vnesti metode "možganom prijaznega učenje" ter izdelali načrt učne ure, ki zadovolji potrebe vseh"učnih tipov",
-
dobili razumevanje, kako delujejo različni »učni tipi« v razredu.
Metode dela:
Na delavnici boste prejeli konkretne razlage učinkovitih načinov sodelovanja in učenja, delali na konkretnih primerih, se naučili prepoznati potrebe svojega otroka iz izmenjali svoje izkušnje z udeleženci.
Delavnica vsebuje veliko konkretnih vaj in delo na primerih, da boste čim lažje osvojili nove kompetence za podporo vaših otrok.
Delavnice temeljijo na tehnikah NLP, eno najbolj iskanih orodij uspešne komunikacije v svetu danes. NLP orodja temeljijo na aktivaciji zavednih in ne-zavednih moči, razumevanja človeškega razmišljanja in odločanja ter iskanja odličnosti in potencialov vsakega izmed nas.
Predavanje bo izvedla Helena Zajec, NLP trenerka in mamica dveh deklic (ena v srednji šoli, druga na faksu), ki ta znanja koristno uporablja vsako-dnevnem življenju.
Prijava in informacije:
4,5 urna delavnica bo potekala v Ljubljani, 27.1.2021.
PRIJAVITE se elektronsko | PDF ali nam pišite na info@fokusNLP.si!
Za dodatne informacije lahko pokličete na 041 326 379.
KOTIZACIJA za 4,5 - urno delavnico znaša 62,22€ (51,00 € + 22% ddv), ki jo poravnate na TRR izvajalca. najkasneje do 3 dni pred delavnico.
Udeležba obeh staršev: 25% popust za drugega udeleženca.
Opomba: S plačilom kotizacije si zagotovite mesto na delavnici. V primeru pre-zasedenosti bodo imeli prednost pri udeležbi tisti, ki bodo prej poravnali kotizacijo.
Kotizacija vsebuje:
-
seminarsko gradivo
-
vprašalnik: Moj UČNI STIL za starše
-
vprašalnik: Moj UČNI STIL za otroka
-
osvežitev med odmori.
Odjave sprejemamo pisno, najmanj 3 delovne dni pred izvedbo delavnice. V primeru kasnejše odjave zaračunavamo 15% manipulativnih stroškov. V primeru neudeležbe brez odjave zaračunavamo polno kotizacijo. S prijavo se strinjate s Splošnimi pogoji prijave na delavnice Fokus NLP, d.o.o.
IZKUŠNJA NAŠE UDELEŽENKE - ŠOLA ZA STARŠE RES POMAGA
Pisanje domače naloge tretješolke in očija - pred Šolo za starše
Pregovarjanje še predno se tretješolka usede za mizo. Tarnanje kako sovraži točno tisti predmet, katerega naloga ravno piše. Po dveh računih (MAT), ali stavku (SLO) že prvi izbruh jeze in togote. Kako je težko, da tega ne zmore, ne zna, ne bo nikoli znala… po čustveno stabilnem prigovarjanju očija naj nadaljuje, saj zna in zmore, saj je že toliko podobnih vaj naredila… je izbruh še močnejši, krokodilje solze, hlipanje, demonstrativno metanje po kavču, kričanje, metanje svinčnika, radirke naokoli. Oče ne prigovarja več, niti ni več čustveno stabilen. Vpije in ukazuje naj pride takoj za mizo, naj dokonča nalogo. Odredi, da dokler ne bo naloga narejena ni zabave, prostega časa, malice, nasploh česarkoli. Poudari, da ima teh izbruhov dovolj. Tretješolka se v strašnih solzah skrije v sobo. Čez nekaj časa se oba nekako pomirita. Vse skupaj traja tudi 30 minut in več. Po daljšem objemu in tolažbi naredi nalogo v 5 – 10 minutah.
Pisanje domače naloge tretješolke in očija - po Šoli za starše
Ko pridem iz službe najdem tretješolko in očija za mizo pri reševanju matematične naloge. Ozračje je popolnoma mirno. Harmonično. Po minuti, dveh očiju veselo oznani, da je naloga rešena. Oči jo s prijaznim tonom pohvali in jo povabi naj se vrne k igri z lego kockami dokler ne pregleda naloge in ji pripravi novega sklopa vaj. Oba sta neverjetno mirna in prijateljsko razpoložena. Po nekaj minutah jo oče pohvali za pravilno rešeno predhodno nalogo in ponovno povabi k nadaljevanju reševanja matematičnih nalog. Tretješolka brez ugovarjanja, odlašanja, tarnanja … prekine igro in objame očija, mu pove da ga ima rada ter nadaljuje z reševanje matematičnih nalog. Oči mi kasneje pove, da sta se po prihodu iz šole prvo najedla ter še pred mojim prihodom na isti način naredila domačo nalogo za slovenščino.